Samsung UE48H8000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 273 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE48H8000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kijker69 29-05-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Waren zeer tevreden met onze nieuwe tv, gekocht januari 2015. Nu problemen met beide afstandsbedieningen (!) reageren bij niet op het schakelen naar andere zender, niet met de "P" knop en iet met cijfertoetsen. Overige zoals geluid, teletekst werkt wel op beide, batterijen in orde updates zijn up-to-date ook de CI+ module. Contact opgenomen met Samsung, een inbelafspraak is pas mogelijk over 5 dagen (!!). Begrijpt misschien dat dit niet de service is die je (mag) verwachten, zeer teleurstellend. Het prachtige beeldkwaliteit is nu toch minder "helder".

willy666 03-06-2015

Ik heb de Samsung Curved nu 2 maanden, en ben alles behalve tevreden.
De eerste afstandbediening werkte maar half [ je moest de toetsen zowat door de afstandbediening drukken ], maar ik heb een nieuwe gekregen en die werkt tot op heden goed !!
Het volgende probleem is , dat als je ik de tv naar mijn persoonlijke voorkeuren heb ingesteld, na bv 2 dagen hij z'n eigen weer reset naar bv dynamisch achtergrond 100%, contrast 100% enz, terwijl ik dat helemaal niet wil.
Ik zit er hard over te denken om mijn Panasonic Plasma weer van de slaapkamer te halen.
Ik heb er spijt van !!

Fai_ 06-04-2015

Type UE48H8000SL 48" 8-Series Curved TV
Mooi beeld en heldere scherpe kleuren.
Veel mogelijkheden en gemakkelijk in gebruik.
Maar ik heb aan de muur opgehangen met een Samsung Mini Wall-Mount WMN450M setje & een Soundbar type HW-H7501 Soundbar 8.1 2014 Zilver er onder pas heel
mooi deze soundbar echt een plaatje.
De curving van de soundbar loopt precies even rond als de curving van de televisie.
Ps
Een Bioscoop ervaring in je eigen huis. Wat wil je nog meer? Makkelijk te installeren en te gebruiken, al met al een prima apparaat wat een mooi geluid geeft.

Groetjes Fai

Kiki 16-02-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Mooie tv met vele mogelijkheden! Strak design en net opgehangen aan een muurbeugel. Nog lang niet alles ontdekt maar al wel veel geklooid op een leuke manier.
Nog niet tevreden met alles echter op technisch gebied. Zo vraag ik me af wat de beste manier is om een verbinding met mijn laptop te maken. Heb het geprobeerd als 'netwerk' maar ging niet helemaal goed. Ook via "Plex".....maar dit was het ook niet helemaal....
Nu doe ik het via een usb stick zodat het meteen goed gaat met ondertiteling maar lijkt me een 'ouderwetse' manier.....
Kan iemand me uitleggen wat het beste/makkelijkste is?
Ook wil ik nog een connectie met mijn Iphone4S makken maar Smartview van Samsung zelf doet niks, alleen maar foutmeldingen....
Iemand daar ook tips voor?
Zit er eigenlijk ook bluethooth op om muziek af te spelen/streamen?
Alvast bedankt voor de moeite!

Joyous 09-02-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Heel mooi en strak toestel geweldig beeld vooral bij natuurfilms.

De upc box kan ook helemaal bediend worden met de AB van de tv.

heel blij met de aankoop.

markpenning 02-02-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

v.w.b mogelijkheden: smart view 2.0 werkt niet met Iphone 6 met deze TV.dit is 1 van de mogelijkheden die die zou moeten hebben maar niet heeft. dit is pas 1 van de weinig mogelijkheden die ik heb getest.

Ook krijg ik geen geluidsignaal uit de TV via de HDMI.

Duurzaamheid kan ik niet testen, ik heb hem net een paar dagen.

meijne 23-01-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Het enigste probleem is bij een zwart beeld witte vlekken in de hoeken,zijn geweest om het er uit te stellen maar heeft niets geholpen. [Storend]

hand steentes 10-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Mooi strak modern toestel met mooie beeld en geluidskwaliteit
door het curved model wordt het beeld nog mooier en groter
lijkt het

John-Rinie 07-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Prachtig toestel,mooi vormgegeven, strak, voet gebogen in de lijn van het scherm en het gebogen scherm zelf.Mooi beeld en heldere scherpe kleuren. Veel mogelijkheden en gemakkelijk in gebruik. Duurzaamheid is nog niets van te zeggen, daarvoor is het toestel nog te kort in bezit.

Ludo1966 05-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Had op aanraden van kennis de televisie gekocht. Absoluut geen spijt van. Heb de tv nu enkele dagen in bezit. Makkelijk in te stellen en veel mogelijkheden.
Als je aan de curve gewend bent wil je geen saai vlak scherm meer

Kanarie 23 05-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Prachtig toestel. Heb nog niet alles ontdekt.
Er zitten veel mogelijkheden op. Het zal best wel lukken om dit alles onder de knie te krijgen.

berna hazenbroek 05-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

mooie vormgeving, super scherp beeld. geluid is iets minder dan de Philips die we hiervoor hadden. Nog maar net in bezit dus verder nog geen klachten

M.Dolmans 04-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Prachtig vormgegeven televisie met veel mogelijkheden en een
schitterende beeldkwaliteit.
Wij zijn zeer tevreden over deze aankoop.

Huub ter Beek 04-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Prachtig toestel qua vormgeving. Perfect beeld, goed geluid bovendien nog een makkelijke bediening. Een aanrader !

1959joris 04-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

na lang zoeken een beeldschone televisie gevonden , prachtige vormgeving , die nu in het interieur past van de woonkamer. Daarvoor vond ik altijd dat een televisie het interieur ontsierde. Van een Loewe naar een samsung, prachtig beeld en met mijn bose systeem blijft het geluid super.Wij zijn erg blij met deze aankoop, echt een aanrader

Schouwie 04-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Een geweldige TV met een zeer scherp beeld en zeer veel mogelijkheden.Verder heel mooi om te zien.Verder zeer eenvoudig te bedienen. Kortom een super aankoop

Mvdemen 03-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Deze samsung televisie is veel ontspannender kijken voor mijn ogen. ik heb meerdere platte tv's gehad maar nooit gezien wat ik nu ziet. Het beeld van mijn curved tv is mooier, scherper en heeft al diepte in het beeld ook zonder 3d bril.
Met 3d bril kijken is helemaal waanzinnig, beeld blijft ragscherp en het beeld komt echt op je af.
Raad hem iedereen aan. Ik hem de tv gratis laten thuisbezorgen en installeren. hier was ik heel blij mee omdat het installeren al 40 min. duurde, maar televisie doet nu alles. internet werkt ook perfect.
kortom waanzinnig mooie televisie. raad ik iedereen aan.

bolle 25-02-2015

Mag ik misschien weten op welke instellingen jou tv staat .? zo als beeldmodus contrast scherpte enz.
ik kijg mijn tv niet voor 100% goed
alvast bedankt.

Doris en Sam 03-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Prima TV. Wij vielen met name op de vormgeving en de beeldkwaliteit. Nu, eenmaal in bezit, komt het geluid thuis, en het gebruikersgemak naarvoren.

Hovenkamp1976 03-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Het instellen van de TV is vanuit de basisfunctie zeer eenvoudig. Je wordt begeleid door het hele proces!
Wanneer je aanpassingen wilt doen aan de basisinstellingen, dan kan dit zeer overzichtelijk en volgens eigen wens aangepast worden.
Verder is het beeld echt fantastisch!

De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Heb de TV net.

Het geluid van de TV is goed, maar niet uitstekend. Wij hebben een Multiroomspeaker aangeschaft en dit compenseert het geluid volledig!
Door de cash-back actie op de TV en Multiroom M5 speaker was het een goed (combi-)deal!

J.Iwema 03-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

mooi toestel,goed beeld en een top aanbieding! Mogelijkheden voldoende, aantrekklijke actie ben er zeer content mee tot nu toe. (heb hem net twee dagen, heb nog genoeg uit te zoeken/proberen)

anoniemvlissingen 03-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Super tv. Nog wel even wennen aan alle mogelijkheden. Mooie vormgeving. Helder beeld.Leuke geld terug actie

A.L.Pool 03-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Het is een prachtig beeldscherm wat design betreft. Je kunt goed vanuit de zijkanten naar het beeld blijven kijken zonder vervorming. Het beeld is erg scherp met mooie kleuren. De aansluitingen zijn erg makkelijk.

We moeten wel even puzzelen met de aansluiting an net bose systeem

bramENpatricia 02-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

ik vind het een erg handige en compacte televisie, er erg veel mogelijkheden mee zijn en is eenvoudig te bedienen.
hij is gewoon in een woord uit te drukken de perfecte tv
en ik raad hem aan iedereen aan.

jschipperen 02-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Schitterend helder beeld en het curved geeft een extra dimensie in het kijken.
Niet altijd even duidelijk is de installatie en laat de bijgevoegde handleiding te wensen over. Maar steek je er even wat tijd in vind je alle mogelijkheden van deze tv.

Sandra1704 02-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Fijn beeld, mooi geluid. Zonder soundbar ook prima geluid. Wij verheugen ons op een WK!!Na jaren weer een nieuwe tv, Samsung bevalt altijd goed

Rudolf9400 02-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H8000SL

Mooie vormgegeven TV. Eenvoudig in gebruik. Klaar voor de toekomst echt eeen meerwaarde tov de vorige LCD tv